Meng Őrzői

mengMesélő: Epi
Rendszer: D&D 5E, opcionális szabályokkal
Világ: Thule kontiense, Atlantisz bukása utáni korban

Atlantisz korának vége. Több, mint háromszáz esztendővel ezelőtt a misztikus birodalmat elnyelte az őrjöngő óceán.

Sötét korszak hajnalán vagyunk, az elbukott civilizációk örökösei barbarizmusba süllyedtek. A hatalmas városok romjain tengődő népek babonás félelmektől űzve tengetik napjaikat, felettük zsarnokok uralkodnak, a világ eldugott, sötét szegleteiben pedig embertől idegen fajok ólálkodnak. Primitív és érdektelen, rideg kor ez, s fenyegetően közeleg a napja, mikor az északról nyomuló jég végleg elnyeli majd a túlélők maradékát. Csak a legkegyetlenebb barbár törzsek, és az ősi vadaknak van esélye túlélni, mindenki más az örök tél áldozata és a vadászok prédája lesz.

Sorsfordító korszak ez, a végső napok, mielőtt beköszönt az örök tél – az utolsó jégkorszak elsöprően pusztító, halott csöndje.

A messzi fagyos északon fekszik az ősi Nimoth szigete, melynek egyik legfontosabb uralkodó törzse a tiétek. Épp vadászatból tértetek vissza, mikor megkapjátok a vérlázító hírt, hogy rabszolga kereskedők megtámadták az otthonotokat és sokakat elhurcoltak délkeletre. Köztük van a törzs egyik vénje is, aki ősi titkok és hatalom tudója, ha ő nem kerül elő, a törzs ősi istenének haragja elveszejthet mindannyiotokat!

Azonnal nekivágtatok a vadonnak, de sajnos a rettegett Viondor ősi erődjét övező dzsungel elfedte előletek az ellenség nyomait. Csak kevés olyan bátor van, aki be mer merészkedni ebbe a vadonba, az áthatolhatatlan sűrűség veszélyes vadakat és emberevő növényeket rejt. Még kevesebben távoztak onnan élve, és még egy olyanról sem hallottatok, aki átjutott volna rajta. Még apáitok apái idején néhányan visszatértek a dzsungelből, de mindannyiukat embertől idegen láz és őrület fertőzte meg. Istentelen fajzatokról és rettenetet suttogó elhagyott romokról vizionáltak lázálmukban. Néha felbukkannak furcsa idegenek képével kivert aranypénzek, és bizarr formájú fegyverek a dzsungel menti földekből, melyeket embertől távol eső formában tengődő lények használhattak, valaha az ősi múltban.

Törzsetek egyik szent embere űz és hajt benneteket, kérlelhetetlen büntetéssel fenyegetve mindenkit, aki a babonás félelmei miatt visszafordulna a rengetegből. Nemsokára eltévedtteek a sűrű növényzetben, és csak imádkozhattok az ősi istenekhez, hogy valaha kijussatok a méregzöld sötétségből, mielőtt olyasmi talál rátok, aminek rég halottnak kellene lennie…

Karakterek:
6 szintű karakterekre írt kaland. Minden karakter egy törzsbe tartozik, ezért közeli és távoli rokonai egymásnak. Minden karakter legalább 1 barbár kaszt szinttel rendelkezik. A karakterek előre elkészítettek, a jelentkezőkkel egyeztetek az egyediesítésről.

Jelentkezők:

[ktb-program-regs type=”afternoon” program=”du8″ post_id=”1076″]