Különös viadal
nov 25
[délután]
Kaland kezdete: 14:30 Kaland vége: 19:00
Mesélő: Garaboncias
Rendszer: Kard és Másodteremtés
Világ: Középfölde (nagyjából 19 évvel az Öt Sereg Csatája után)
„A szörny-fej a csarnokban lógott
s vigyorgott, míg dalnok dalolt ott…”
Vadonföldön valószínűleg mindenki ismerheti a tizenhárom méhfarkas történetét, akik legyőzték Őrlőt, a félelmetes fehér ogrét. Óriásölő Hrothgar és tizenkét bőrváltó harcosa a helyi folklór részévé vált, emléküket pedig ma is nagy tisztelet övezi a Vadon Szegélyén túl, és nemcsak a beornfiak körében.
E különös viadal fél évezrede történt az Iramodó (Rhimdath) nevű folyócska forrásvölgyében, ahol kisebb-nagyobb megszakításokkal azóta is élnek emberek, dacolva a Ködhegység veszélyeivel. Élükön most Óriásölő Hrothgar kései leszármazottja, Hrodmund áll, aki úgy döntött, őse ötszáz évvel ezelőtti hőstettének emlékére feléleszt egy régi hagyományt, és szarvasfői csarnokában megrendezi a Mesemondók Viadalát.
Hívására a Ködhegység mindkét oldaláról érkeztek dalnokok, népük legjobbjai, hogy mindegyikük a maga módján adja elő a tizenhárom méhfarkas regéjét. A jelöltek közül végül négyen jutottak el a háromnapos döntőig, amely során Szarvasfő ősi csarnokában, a házigazda színe előtt mérhetik össze tudásukat.
Erre a háromnapos ünnepségre kaptatok meghívást Hrodmundtól, aki arra kér Titeket, őrizzétek a vendégek biztonságát, amíg tart a Mesemondók Viadala. A Ködhegység felől ugyanis aggasztó hírek érkeztek az utóbbi időkben: különös ködjelenségekről, földmélyi kopácsolásokról és megfogyatkozó állatokról suttognak egymás között az emberek. Lehet, hogy e mostani viadal végül még különösebb véget ér, mint az ötszáz évvel ezelőtti?
Ami várható: Egy klasszikus történet új köntösben, sok kikacsintással, ezúttal a harmadkori Középföldén újramesélve. A kaland harcok, felderítés, felfedezés és szociális interakciók lehetőségeit is felkínálja, élvezetéhez pedig egyáltalán nem szükséges a tolkieni életmű vagy az óangol/angolszász hagyományok alapos ismerete.
Karakterek: előre legyártott, 4. szintű példakarakterek közül lehet választani. Ha azonban valaki szeretne saját karaktert alkotni, azt előzetesen leegyeztetheti velem e-mailben, és megoldjuk! A játékos karakterek egy Szövetséget alkotnak, amelyhez mindenki a maga erősségét adja hozzá, és ez alapján osztják szét egymás között a Szövetség szerepköreit.
Résztvevők:
- Gothpunk
- Bulldy
- Kemény Bálint
- Tyr Kevevári István)
- Cápa