Őrjárat a Lemur 66-on
nov 23
[délelőtt]
Kaland kezdete: 9:00 Kaland vége: 13:30
Mesélő: Marvin
Rendszer: Stay Frosty
A Lemur 66 a halvány fényű LS667 csillaga körül kering, egyetlen szilárd kísérőjeként. A bolygó Mars-típusú, légköre a terraformálásnak hála épp lélegezhető. A földiesítést a Cég kezdte meg az Inkrementális Szövetség tenderét elnyerve 32 éve, azóta fogadja a vállalkozó kedvű letelepedőket. A fennhatóságot a terraformer melletti Lemur HQ látja el a helyőrség tagjain át. A gyarmat nem önellátó, a vízen és a levegőn kívül mindent a Cég a bolygó körül keringő, automatizált állomásáról, az ARK-ról küldenek le.
Erről a külvilágról levált, mérsékelten édeni pusztába érkezik a Cég szerződéses csapata, kivizsgálandó pár nyugtalanító körülményt. Hova lett a Sirokkó csapatszállítója megannyi klónkatonával? Tényleg jó, ha génmódosított óriásdarazsak építik a lakótelepeket? Volt-e biztosítás a Zostromo leszállóegységen, vagy csak úgy megrongálták? És tényleg vadakat álmodik, aki a Nazca-macskában alszik?
Ami várható: A Stay Frosty egyszerű, de nem kezdetleges rendszere a hangsúlyt a környezeti stresszre és az időnként kirobbanó tombolásra helyezi, meg természetesen a darálásra, a Csillagközi invázió, Aliens, Doom és társaik szellemi örököseként.
Karakterek: 1. szintű előgenerált karakterek, ideális esetben a játékosok által elkészítve. Ehhez természetesen mellékelem a tudnivalókat, de élő vagy online ülés is elképzelhető (a KaTán már egészen biztosan nem fogunk generálni, ezt kérem mindenki tartsa észben). Figyelem, itt a minél kisebb alaptulajdonságok a jók, a kockákat tehát ajánlott lecserélni vagy újraidomítani!
Résztvevők:
- Urban
- Kovács Gábor
- Belánszky István
- Cápa
- Hörömpő Zsolt