Mesélő: Kysmacsek
Rendszer: UNI-D12
Egy világban, ahol a technológiai fejlettséget mágiával érték el, ahol a szélsőséges szerencse, és a mindenki által használható mágia a legmeghatározóbb dolgok, történt egy szerencsétlen tragédia. Eltűnt a nap és az általános mágia, csak bizonyos kristályokban található mágikus energiát lehetett használni. Az emberiség szenvedett, így átálltak a mágia kristályok bányászására. Sok generáció után vissza tért a nap és a mágia. Kevés emberben volt meg az a képesség, hogy a mágia őrzőitől nagyobb mennyiségű mágiát tudjanak átvezetni magukon és a természetes mágiakristályok is fogyóban vannak.
A szabadon elérhető mágia hiányában, a techmágia fejlődésnek indult. Egyre kisebb, és praktikusabb saját energia forrással rendelkező eszközök jöttek létre. Implantátumok, amik varázslatokhoz hasonló erőkkel, vagy esetleg valódi mágiával ruházták fel használóikat. A Magitech Software Vállalat mesterséges intelligenciákhoz közelítő szoftvereket fejlesztettek ki.
“Mágiát hordozó vízi szörnyeteget találtak az ezer sziget déli részénél! A Magitech Vállalat szponzorálásával, egy csapat nemes magiszter elindult a legújabb technológiával felszerelt csatahajón, amit a Vidok Társaság legjobb szakemberei készítettek, hogy elfogják a tengeri bestiát. A Magitech Technológiai Vállalat kimutatta, hogy egy ilyen élő szörnyel a főváros energia felhasználásának 68,568 százalékát ki lehet elégíteni. A nemes magiszterek már úton vannak, amit kedves nézőink nyomon követhetnek a Magitech Szórakoztatási Vállalat fő csatornáján.”
“Nemes magiszterek remélem felkészültek erre a feladatra. Sok minden múlik a küldetés sikerességén. Először is, megoldódhat az energiakrízis, és másodszor, a cég népszerűsége. Az emberek nagy része nézni fogja az élő közvetítést, ezért ha jól játsszuk ki a lapjainkat, akkor kialakíthatunk egy t eljes publicitási monopóliumot! A sikerességhez, a szörny elfogása mellett kell az, hogy jó színben mutassák be a vállalatunk termékeit! Első dolguk az, hogy részt vegyenek az indulás előtti banketten. Tudom, hogy nem kellene, de azért figyelmeztetem magukat, hogy a bányász társaságok a küldetés sikeressége ellen vannak! Szerencse, világ, élet!”
A Játék a Szerencse Világban játszódik, az UNI-D12 rendszerben. A világ körübelül 800 óra játéknak örvend, sok minden ki van benne dolgozva, de az alap ötlet megértésével, a világ nagy része a helyére kerül. A rendszerben több mint 1000 óra tesztelés, és játék van, bár már sok iteráción ment keresztül az évek során, most már szinte biztosan ez a verzió marad. Ebben a végső verzióban meséltem már két kampányt, sok-sok egy alkalmas kalandot (pl.: egyik régebbi HH táborban). A rendszert nagyon egyszerű megtanulni, használni. Throw and add (dobj és adj össze) típusú csak, és kizárólag D12-t használ. A karakterek alkotásával nem lesz gond, mert a rendszerben van kifejezetten ilyen alkalmakra készített karakter alkotási metódus, ami 10 percnél nem több, ez alatt az idő alatt a karakterek varázslatait, képességeit majdnem teljesen el lehet magyarázni, de természetesen, amikor fixálódnak a csapatok, körbe fogok küldeni egy általános tájékoztatót ,és aki szeretné (ajánlott) az tud otthon karaktert alkotni. Ha egyik sem akarna működni, akkor lesznek nálam előre generált karakterek.
Remélem senkit sem riaszt vissza az ismeretlen!