Mesélő: Narmor
Rendszer: Kazamaták és Kompániák 2. kiadás

„Abban a különösképpen esős és vérontásokkal teli esztendőben, melyet manapság csak a Medvedisznóember évének neveznek, történt, hogy Qua-Atlu, a rettegett Fakó Isten, kikelvén az óceán vizéből meghódította Karlav kalmárvárosát, elpusztítva vagy elűzve annak isteneit.”

[Gorgosz, a Moly: Tirpáni Krónika ]

„Karlavba? Véres Pokol, megy a Halál Karlavba!”

[Danzelotti kapitány utolsó szavai, mielőtt felkoncolták a Káromlások Kioltói szekta követői.]

Józan ember nem vágyik Karlav városába… De még jó, hogy ti nem vagytok teljesen józanok. Néhány pint sör után egészen remekbe szabottnak tűnik az ötlet, hogy látogatást tegyetek a halember papok és a marakodó kiskirályok városában, ahol a hívein uralkodó istenség minden nap tizenhárom halandót fal fel. Hogy miért merült fel ez egyáltalán? Hát mert egyikőtöknek – egy elcsalt kártyapartinak köszönhetően – kezébe került egy régi tekercs, mely a város egy elfeledett részén elrejtett nagy hatalmú varázstárgyról és a mellé temetett kincsekről ír…

Karakterek:

A kaland városi sandbox jellege miatt a Kazamaták és Kompániák megszokott, klasszikus kasztjai mellett (fegyverforgató, pap, tolvaj, varázshasználó, elf, félszerzet, törpe) lehetőség lesz a druida, illuzionista, kósza és orgyilkos kasztokkal való játékra is. Előregenerált karakterek rendelkezésre állnak majd, de előzetes egyeztetés alapján lehetőség lesz saját megalkotására is. A karakterek 4-5. szintűek lesznek (kasztfüggő).