Mesélő: Tyr
Rendszer: BECMI D&D
Világ: Dragonlance
Háttér:
Sárkányok. Az ősi korok pusztító teremtményei, akiknek a léte a legendák ködébe veszett. Azonban pár héttel ezelőtt Abanasinia lakói rémülten vették tudomásul, hogy a sárkányok nagyon is léteznek és egy pusztító sereggel elpusztították otthonukat. A Fürkészek Rendje nincs többé, Vigasz romokban, a pusztai babárok halottak vagy valahol délen egy bányában robotolnak, Menedék városa pedig az inváziós sereg főhadiszállása lett.
Azonban egy maréknyi kalandozó személyében – akik sokat veszítettek az invázió során – talán felcsillanhat a remény. Vagy a bosszú lehetősége.
Kánon:
A játékosok megegyezése szerint vagy az eredeti Sárkánydárda krónikák kánonját követjük (ebben az esetben a kaland az 1. és 2. könyv közötti időszakban játszódik), vagy ha nagyobb szabadságot szeretnétek, akkor a saját otthoni Dragonlance-kampányom „kánonját” használjuk.
Karakterek:
Előre elkészített 3-5. szintű karakterek lesznek, amelyek azért ha van rá igény, akkor testre szabhatók.
A karakterek: harcos (általános), harcos (solamniai lovag), harcos (síkföldi barbár), fürkész (pap, varázslatok nélkül), varázsló (egy fehér és egy vörös köpenyes), elf (a D&D ebben a változatában harcos/varázsló), törpe, surranó, félelf tolvaj.
A karakterek közül egyedül a fürkész szuboptimális választás, de ki van egyensúlyozva, hogy ne legyen túl gyenge. A mágiahasználóknál használjuk három hold hatását a varázslásra.
Ami várható:
Alapvetően olyan játékosokat várok, akik szívesen megmerítkeznének a ’80-as évek naiv high fantasy hangulatában. A karakterek ambícióitól és ügyességétől függően vehetik fel a harcot az elnyomó sárkánysereggel szemben. A szituáció viszonylag nyitott, több lehetőséget is felkínálok, de nem biztos, hogy a karakterek sikerrel járnak, vagy happy end lesz a vége.
A modul felhasználja a Dragons of Despair modul egyes elemeit, de az ismerete nem rontja le a kaland élvezhetőségét.