Mesélő: Narmor
Rendszer: Kazamaták és Kompániák 2. kiadás (béta)
Világ: Landar

Esteledik Landarban. Te szokás szerint sört szürcsölsz a Csonkolt Lovagban. Jólesik, de ez lesz az utolsó kör. A legutóbbi kaland óta felélted minden pénzed. Nem is csoda, hogy azonnal felkapod a fejed a szomszédban folyó beszélgetésre. Egy megtermett Xtus pap győzköd néhány keménynek tűnő fickót, akik érdeklődve hallgatják, miféle nagy szolgálatot tehetnének a Rend nevében. Azonban amikor szóba kerül a Raksan-Tsurr, többen is megrázzák a fejüket. „Nincs az a pénz.”

Raksan-Tsurr, annyit tesz a gyíkemberek nyelvén: Istenek Ökle. A limestől délre fekszik, mélyen a dzsungelben. Legendák övezik. A többség mesebeszéd persze. De az biztos, hogy mikor eljött a földre, küldték bár bosszúálló istenek vagy vezette vak véletlen, halált és pusztulást hozott. De ennek már sok-sok évszázada, talán évezrede. Számosan kísértették a sorsot azóta, a közelébe merészkedtek ősi titkok reményében, de szinte senki sem tért vissza. Aki mégis, annak megbomlott az elméje. A túlélők zavarodott beszámolóiban alig akad konkrétum: kínzó hangok, kísértetek, izzó villanások és a mélyből előtörő Fenevad. De mindez puszta képzelgés is lehet.

„5000 arany fejenként…” – zökkent ki elmélkedésedből Xtus papjának hangja. Elmosolyodsz. Felállsz, majd lassan elindulsz a szomszéd asztalhoz. Van az a pénz…

Karakterek:
Előre elkészített 4-6. szintű karakterek. Előzetes egyeztetés alapján egyéni karakter is hozható. Továbbá minden karakter kap majd célt, motivációt tartalmazó kártyát.