Mesélő: Talbot
Rendszer:
 AD&D 2 ed. heroikus high fantasy

Négy év telt el azóta, hogy a Régi Kor utolsó hősei megmentették Loriandát, Jó Regald király utolsónak vélt sarját Dragor pribékjei elől. Sikeresen megtörték a trónörököst sújtó átkot, megadva ezzel az elgyötört birodalomnak azt, amire a leginkább szomjazott: a reményt. Dragor, a Sötét Úr démoni hatalmát megroppantották ugyan, de a Birodalomra örökös félhomály borult. Merész tetteik az elnyomott nép ajkán a Sötét Hajsza legendájaként terjednek titokban, új hősöket szülve.

A küzdelmes évek során megannyi híresztelésnek és ködös jóslatnak jártál utána, számos értesülést gyűjtöttél az ismert világ minden zugából, és csupán az a cél vezérelt, hogy kiderítsd, hogyan lehet legyőzni a démoni Dragort. Nem oly rég a keleti égbolton titokzatos, vörös üstökös bukkant fel, a Pirkadat Leánya, és a próféciák ezt a szörnyuralom végeként magyarázzák. Hosszú évek bolyongása után titokzatos erő kezd vonzani a Remete Szurdoka felé, ahol évekkel korábban Loriandát elrejtettétek Dragor elől, rábízva a gyermeket Maa’rahra, a papnőre. Ott biztonságban nevelkedhetett, mivel a druidák ősi bűvigéi miatt a szurdok bejáratát csak az találhatja meg, kinek szíve tiszta és szándéka nemes.

A hívás napról napra egyre erősebb, és csak reméled, ez végre a gonosz erőivel vívott számolatlan csata és folytonos menekülés végét jelenti. De azt is a csontjaidban érzed, a végső megmérettetés még előtted áll…

Karakterek: Előregyártott 8-10. szintű karakterek, néhány extrával

A kaland “A Sötét Hajsza Legendája” című, a IV. KaTán előadott mese folytatása. Egy, időrendben a Sötét Hajsza Legendája előtt játszódó mese (Siralomvár zsiványai – egy “Elbukott Birodalom” történet) a délelőtti blokkban játszható. A mesélőkkel történt egyeztetést követően lehetséges azonos, bár eltérő szintű karakterrel játszani a két mesét.